Рефлексія

Модуль ХІ

Підсумовуючи роботу в ХІ модулі доречно відмітити, що доцільно було проаналізовано та визначено самі найкращі способи захисту проекту в плані економії часу та якісної його перевірки.
Ще хочеться подякувати нашому тренеру Світлані за її терпіння, вміння знайти підхід до людей з різним рівнем підготовки, до того ж, враховуючи їхні особисті якості. Успіхів тобі, Світланко, в подальшій творчій та такій нелегкій учительській роботі! А нам - у проектній діяльності з учнями!

Модуль ІХ-Х

При опрацюванні цього модуля я:
  • поглибила знання щодо диференціаціїї навчання та шляхів її здійснення;
  • більш чітко з’ясувала свою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів;
  • зацікавилась створенням шаблону  презентації, який допомагає спрямувати проектну діяльність учнів, скороти час пошуку інформації та оформлення документації. Завдяки цьому, виникають ідеї щодо використання такої форми роботи і на уроках.

Модуль ІІ

Упродовж роботи в даному модулі я:
  • отримала змогу передбачати можливі результати учнівської роботи над проектом та  правильно координувати їх дії;
  • підтвердила думку, що оцінювання не лише кінцевого результату, але й протягом всього проекту, має свої переваги, особливо, коли визначені критерії оцінювання та представлені до уваги учневі. Це дає змогу здійснювати самооцінювання власної роботи, визначати моменти, які залишилися недоопрацьованими.
Модуль І
цей модуль мені дав змогу:
  • відчути себе в ролі учня;
  • створити та оцінити приклад учнівської презентації,  публікації та блоґу;
  • вияснити, які проблеми можуть виникнути в учнів під час створення проекту та на що потрібно звернути особливу увагу в першу чергу, щоб допомогти учневі справитися з завданнями, які визначені на певні етапи проекту;

Модуль V-VІ

В даному модулі я ознайомилася зі списком запропонованих інтернет-ресурсів та з можливостями, представленими в середовищі ВікіОсвіта. Отримані мною знання, дадуть мені змогу організовувати безпечну роботу учнів в мережі, сформувати в них вміння ефективного пошуку та оцінювання Інтернет-ресурсів і необхідної інформації для реалізації їх проектної діяльності.


Модуль ІV
Завдяки цьому модулю на основі освітніх стандартів:

  • мною сформульовані навчальні цілі;
  • в парах обговорені попередньо визначені нами завдання, що дало змогу відкорегувати їх та створити остаточний варіант;
  • складено перший варіант плану оцінювання учнів. 
  • Хочеться відмітити те, що дуже зручна схема З-Х-Д для роботи над проектом, до речі, її можна використовувати і під час уроків!

Модуль ІІІ

Результатом моєї навчальної діяльності в цьому модулі є:
  • визначено тему проекту;
  • визначено, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі;
  • сформульовано основні запитання, що формують зміст проекту.
  • Та головне - мені сподобалося створювати діаграми!

Модуль І-ІІ

Працюючи в цих модулях, я:
  • сформулювала для себе мету та завдання щодо навчання на тренінгу;
  • ознайомилася з основними ресурсами тренінгу та навчилася ними користуватися;
  • стала більш досвідченою в плані можливостей застосування інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі.
  • Підтвердженням цього є моє невеличке досягнення - створений мною власний блог, який допоможе мені використовувати можливості інтернету як для спілкування  з колегами нашого міста і не лише, а також і для урізноманітнення процесу навчання учнів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий