Модуль ХІ
Підсумовуючи роботу в ХІ модулі доречно відмітити, що доцільно було проаналізовано та визначено самі найкращі способи захисту проекту в плані економії часу та якісної його перевірки.
Ще хочеться подякувати нашому тренеру Світлані за її терпіння, вміння знайти підхід до людей з різним рівнем підготовки, до того ж, враховуючи їхні особисті якості. Успіхів тобі, Світланко, в подальшій творчій та такій нелегкій учительській роботі! А нам - у проектній діяльності з учнями!
Модуль ІХ-Х
- поглибила знання щодо диференціаціїї навчання та шляхів її здійснення;
- більш чітко з’ясувала свою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів;
- зацікавилась створенням шаблону презентації, який допомагає спрямувати проектну діяльність учнів, скороти час пошуку інформації та оформлення документації. Завдяки цьому, виникають ідеї щодо використання такої форми роботи і на уроках.
Модуль VІІІ
Упродовж роботи в даному модулі я:- отримала змогу передбачати можливі результати учнівської роботи над проектом та правильно координувати їх дії;
- підтвердила думку, що оцінювання не лише кінцевого результату, але й протягом всього проекту, має свої переваги, особливо, коли визначені критерії оцінювання та представлені до уваги учневі. Це дає змогу здійснювати самооцінювання власної роботи, визначати моменти, які залишилися недоопрацьованими.
цей модуль мені дав змогу:
- відчути себе в ролі учня;
- створити та оцінити приклад учнівської презентації, публікації та блоґу;
- вияснити, які проблеми можуть виникнути в учнів під час створення проекту та на що потрібно звернути особливу увагу в першу чергу, щоб допомогти учневі справитися з завданнями, які визначені на певні етапи проекту;
Модуль V-VІ
В даному модулі я ознайомилася зі списком запропонованих інтернет-ресурсів та з можливостями, представленими в середовищі ВікіОсвіта. Отримані мною знання, дадуть мені змогу організовувати безпечну роботу учнів в мережі, сформувати в них вміння ефективного пошуку та оцінювання Інтернет-ресурсів і необхідної інформації для реалізації їх проектної діяльності.
Модуль ІV
Завдяки цьому модулю на основі освітніх стандартів:
- мною сформульовані навчальні цілі;
- в парах обговорені попередньо визначені нами завдання, що дало змогу відкорегувати їх та створити остаточний варіант;
- складено перший варіант плану оцінювання учнів.
- Хочеться відмітити те, що дуже зручна схема З-Х-Д для роботи над проектом, до речі, її можна використовувати і під час уроків!
Модуль ІІІ
- визначено тему проекту;
- визначено, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі;
- сформульовано основні запитання, що формують зміст проекту.
- Та головне - мені сподобалося створювати діаграми!
Модуль І-ІІ
Працюючи в цих модулях, я:
- сформулювала для себе мету та завдання щодо навчання на тренінгу;
- ознайомилася з основними ресурсами тренінгу та навчилася ними користуватися;
- стала більш досвідченою в плані можливостей застосування інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі.
- Підтвердженням цього є моє невеличке досягнення - створений мною власний блог, який допоможе мені використовувати можливості інтернету як для спілкування з колегами нашого міста і не лише, а також і для урізноманітнення процесу навчання учнів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий